eSafe

Met de SECUREDD eSafe, ook wel het beveiligde portaal, heeft u een zeer veilige online kluisomgeving tot uw beschikking om aan te bieden aan uw klanten of medewerkers. Toegang tot de kluisomgeving kan worden aangeboden via verschillende methoden, zoals een standaard email, wachtwoord en 2FA oplossing, via een dienst als DigiD, of via Single Sign-on vanuit een bestaande Identity Provider. De kluis is snel en eenvoudig te implementeren, en kan worden aangepast om te passen binnen uw bedrijfsstijl met logo.

example of our eSafe solutiom

Versterk uw klant relatie met deze innovatieve, eenvoudige en uiterst veilige online kluis omgeving. Documenten die worden geplaatst zijn direct versleuteld opgeslagen, inclusief off-site kopie, en beschikbaar voor de ontvanger. De kluis is aan te passen met tabbladen om structuur aan te brengen. Dankzij het modulaire karakter kunnen we het portaal aanpassen aan uw wensen, en zijn er maatwerk oplossingen mogelijk.

example of our eSafe customization options

Voordelen voor uw klanten

  • Gemakkelijk in gebruik
  • Lage implementatie- en gebruikskosten
  • Eenvoudige integratie mogelijkheden

Voordelen voor uw bedrijf

  • Modulaire portaal oplossing
  • Eigen stijl
  • Integreer eenvoudig in uw bestaande systemen en processen
  • Lage kosten
Schedule an online demo
Curious what this solution can mean for your organization?
Ask your question here

Case study Pondres

Pondres is een fulfilment bedrijf die een groot aantal transactionele data verwerkt voor hun klanten. Met behulp van hun OMNIA platform kunnen ze op basis van ruwe data uiterst complexe en goed vormgegeven documenten opstellen, en deze via het distributiekanaal uitzetten naar wens van de klant.

Uitdaging:

Een pensioenpartij was op zoek naar een oplossing om het papieren proces te vervangen voor een digitaal proces, om zo kosten te besparen en meer milieuvriendelijk te kunnen werken. Dit zou gaan om documenten voor ruim 200.000 klanten. Zekerheid van aflevering, en de veiligheid van de opslag waren zeer kritische punten. Als dit niet op orde zou zijn kon dat tot zeer hoge boetes leiden.

Oplossing:

We zijn begonnen met het koppelen van het OMNIA platform met het SECUREDD platform. Er is gezorgd dat alle vereiste informatie voor verzending en ontvangst goed konden worden verwerkt en opgevraagd. Vervolgens zijn de migratie stappen gestart, en is er voor alle 200.000 personen een kluis aangemaakt. Om het zo eenvoudig mogelijk te maken voor de eindklanten is er gekozen voor de inlogmethode met DigiD. Dit is gepaard met jaarlijkse audits om te garanderen dat de data goed wordt behandeld en veilig opgeslagen wordt.

Uitkomst:

Alle pensioenklanten hebben nu een digitale opslagplaats voor de pensioen informatie. Op basis van status informatie kan Pondres altijd nog per post documente versturen indienn dit nodig is voor de aflever garantie. Op deze wijze wordt er grootschalig op kosten en werkzaamheden geld bespaard. Binnen twee maanden was het volledige project opgetuigd en afgerond. De pensioenpartij is nog altijd tevreden klant en gebruiker van onze oplossingen.